Orange Bow Tie -->

tiistai 12. helmikuuta 2013

MULLA OLI TYLSÄÄ...









































...Joten ärsytän teitä sillä >:D






JOS katoit videota kauemmin kuin 20s, oot paras...


määenkuuluniihinmyyh...
















Pidän pientä Blogitaukoa.    Anteeksi, kone meni sekaisin(?)  Noei mää tein sen. o_o




Joten, voisin mennä ulos kävelemään kauniiseen ja raikkaaseen ilmaan. (vitsi)
Olen ollut hieman kipeä jonkin aikaa, ja oon ollut erillisillä kerroilla kaksi päivää poissa. (kaikki luokan tyypit on takuulla itkenya mua ja kaikki sai hissan kokeesta seiskat ^_^)




















































Itserakkaus riittää, sigi. Okei, Alicialle kuuluu hyvää. ^_^ Ehkä neito pian on  (ehkä, Ehkä, EhKä, EHKÄ) VIP! o. o omygosh





















Vitsivitsi ^_^















Mun synttärit lähestyy.



Kiitäen.


Laukaten o 3o




Ja suurimmat toiveet löytyvät siis tällä kertaa pääsy Faceen ^_^ (turhaa seo(?)  Jaaaaaaa hyvänä kakkosena VIP Alicialle, jotta pääsisi eteenpäin :3 Muu
















Jotenh....Terveisiä terveille, mää lähen Havajille...SERIMMAS! O_O















<3: sIgI, joka ei enää ikinä katso putousta, koska Saana Raipe Putosi <_<
(tyhmät korjaa virheen) ^_^

1 kommentti:

  1. Sun synttärit lähestyy kirmaten.
    o.o
    Jjjjjjoooo-o...
    Millon postailet taas? >w<
    Mulla on tylsää lukee pelkkiä Pullip-blogeja...
    muu.
    Wizessä hauskaa 8'dd
    Puh.
    Ei mua väsytä yhtään.
    Siis ei yhtään.
    Ei.
    Ei.
    EI.
    EI!
    o.o
    Okei meen nyt.

    VastaaPoista