Orange Bow Tie -->

sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Luistin jälleen ._.

Hei

 ja anteeksi  :-(
Inspiraatio ei ole korkeimmillaan, kuten ne tarkkasilmäisimmät ovat saattaneet huomata.

Kesä on ollut kaunis ja jännitys on esitellyt itseään.
Toisin sanoen Mion tulossa on kestänyt nyt kuukauden ja viikon jos toisenkin. ;_;" 
Sain pienen innon virkkaamisesta, ja laittanen teille pienen ikävanhan shoottisen, kun jotain olen teille velkaa. :3






                                    ♥Shootti: Ylivaloittunut ja huonolaatuinen♥














stalkkeri o.o




Kauankohan mä säädin tätä kuvaa? xD
(toi mekko on mun tekemä)


Sitten jotain Jopin säätöö, toki mää autoin (:




Näitä hiekkalaatikkolöytöjä :)





Nyt huomas, että tärähti :( Hyijyi



Joku poseeraus ennen kuin Pochin Obitsu löysi itselleen pään xD

Kas tässä :)




Ja postauksen kuin postauksenhan kruunaa aika verkkotanssi (: anna palaa, Pochi xD



'
Titidii o.o








Kauhia kun mä muistin että näitä oli enemmän o.o




Mutta hei, mun pitäs jaksaa kirjottaa vielä kaverin ja meidän yhteiseen Blogiin kauheeta, kaikki luulee että se on kuollut, anteeks Markku ;___;


Mutta, me mennään vielä uimaan, kuinkas kesäpäivät teillä on menneet? 


Miota odotellessa~
Saisinko teidät kirjoittamaan edes yhden kommentin? (joltain muultakin kuin Marwelta? o.o)



Okeij, moido owo
<3:Sigi






3 kommenttia:

  1. Käy sääliks Pochia,sä vaan laitat sen hilluun tonne verkkoon o.o

    Anyway,hienoja kuvia. Eikä niissä oo ees huono laatu,vaikka sä aina sanotki nii o;

    VastaaPoista
  2. Nukke oli kunnolla kiinni (:

    Kiitoksia molemmille ^_^

    VastaaPoista