Orange Bow Tie -->

perjantai 14. kesäkuuta 2013

Moihh :d

Nyt on tylsää. o.o Joten yritän ainakin panostaa tähän :3 Kuvan laatu riippuu valotuksesta eiku >x< nomut alotetaas jookoo? o;

















varjo♥

Näitä kuvia oli paljon ^_^"









MONTAKO MÄ NÄITÄ OTIN?!? O-O


jatketaan.






Hahhahhaa >:D

















Ja seuraavaan päivään:







hiekkalinna ft. Likaset housut..
hehhe c:











LITTLEPETSOPPII C:







JA SITTEN O-O
Marrrve tuli meille kauniin Sfogliansa- Pochin kanssa ja puimme neidin pitkästä aikaa hänen stockeihinsa C:

AWAWAWAWAW DX



Sanoinkuvaamallisen söpö otus! Dx


Dx sama jatkuu



^_^


pelottava ._."

kalju halpisnukkekasa ^_^








hihihihi :3



Katsokaa nyt sitä silmät päästänne! SE ON IHANAAA!! *silmät kyynelissä*




                                                    heilahti    ANNA MULLE KARKKI! >:D

                                                                      Pochi lopeta Dx











Jooh, eli ajattelin vielä valaista teitä ^_^
Päätin laittaa tähän kaikki nuket, jota olen miettinyt hankkia, tulen hankkimaan, haaveissa olevat ja tulossa olevat ^_^


Ensimmäinen nukkehan OLI salaisuus, mutta mun kaveri tietää sen ._. jipii xD
Mutta sen pitäisi tulla parin viikon sisässä D:















Seuraavaa toivon lahjaksi viimeistään jouluna ^_^


Ja mallinkin jo valitsen.
Tämä siis pitää, ellei tule ihan tolkuttoman suloisia julkaisuja >w<

Chenille du jardin

♥Suloiset silmät
♥ ihana meikki :D
♥ Mato >,<
♥Toi rusettii >.<

Stockit ylisöpöt!!! x3



Sitten kevään tuntumassa (väliajat pitkät jotta saan rahaa nukkeihin ^_^) Ajattelin laittaa joulurahani siis littleen....saatte sitten valita sen ^^
Vaihtoehdot siis ovat:





LITTLE DAL Hello Kitty Baby
Ihan ylisöpö :D
Tän voin jopa nähdä paketissa ono
                                                          ♥Suloiset silmät+asu ja hiukset hyvänlaatuisen näköiset! :3







Little Dal Cinnamorol Baby


♥Niin suloset hiukset!
                                                                     ♥ Silmättttt!!!! ♥ :D
                                                                      ♥Lakki >:D













 Noojoo...venyy jos laitan enemmän ono 

Mutta näitä ajattelin tuossa järjestyksessä >3< 
Jah...teitä on pian 20! Dx Apua mitä mä teille järkkään häh? O;


Nojoo, tässä ei ollut mitään järkeä mutta...o.o


Nähdään! :D Täälä sataa  btw. Ehkä tulviikin. Mites teillä? :D 

Nähdään,
<3:Sigi














PS. MÄ  rakstan Kommentteja o-o

3 kommenttia:

  1. Ota Hello Kitty >w< Se on sulonen c:

    Hirveesti kuvia o: Mut sulosia o3o <3

    Mä en ikinä keksi mitään pitkiä kommia mutku..ääh ono

    Plöäähhhh

    Öö..koitan keksii jotain sanottavaa ;n;

    Hmm...

    Millon voit olla taas? o:

    Kun mulla on hirveen tylsää jajaja nii .n.

    MÖÄÄHH

    Nii o.o

    Ihania kuvia taas,bwäää Dx

    Okei mä lopetan nyt o:

    VastaaPoista
  2. Joo huomasin ite kans että onpas kuvia o.o Jooh, katotaan....kai mä voisin olla....xD

    VastaaPoista